לפיד בבסיס נבטים: "איראן תגלה את ידינו הארוכה"

שלמה ריזל ואיתי גדסי No Comments on לפיד בבסיס נבטים: "איראן תגלה את ידינו הארוכה"

ראש הממשלה יאיר לפיד בביקור בבסיס חיל האוויר נבטים: "אם איראן תמשיך לנסות, היא תגלה את ידה הארוכה ואת יכולותיה של ישראל. ערוכים לכל איום ולכל תרחיש" | צפו בתיעודים

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ביקר היום (ג'), בבסיס חיל האוויר נבטים. לפיד קיבל סקירה ביטחונית ממפקד חיל האוויר אלוף תומר בר, ממפקד טייסת 140 (F35) סא"ל מ' וקיים ביקור במבנה המבצעי של טייסת האדיר 140 (F35), "טייסת נשר הזהב".

video
play-sharp-fill

בתום הביקור אמר לפיד: "עדיין מוקדם מדי לדעת אם אכן הצלחנו לבלום את הסכם הגרעין, אבל ישראל ערוכה לכל איום ולכל תרחיש. אם איראן תמשיך לנסות, היא תגלה את ידה הארוכה ואת יכולותיה של ישראל. נמשיך לפעול בכל הגזרות נגד הטרור ונגד מבקשי רעתנו".

"כפי שסוכם ביני לבין הנשיא ביידן, יש לנו חופש פעולה מלא לעשות כל מה שנמצא לנכון כדי למנוע את האפשרות שאיראן תהפוך לאיום גרעיני" הוסיף לפיד.

צפו בהצהרה:

video
play-sharp-fill

ביקורו של ראש הממשלה יאיר לפיד בטייסת נערך במקביל לביקורו של ראש המוסד דוד ברנע בארצות הברית, כחלק מהמערכה המדינית מול איראן. בביקור השתתפו גם ראש אגף אסטרטגיה ואיראן אלוף טל קלמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל ומפקד בסיס נבטים תא"ל גלעד קינן.



0 תגובות